به خاطر خاطره هایی که دوستشان دارم... دوستت دارم و به اندازه ی دوست داشتنم تو را می پرستم و نامت را فریاد می کنم... امشب همه ی کوچه پس کوچه های قلبم راچراغانی می کنم که یاد تو در آن احساس غربت نکند امشب دلم می خواست تو عابر پیاده روهای دلتنگی ام باشی...وحضور تو سکوت همه شبها را می شکست دلم می خواست در شبی مهتابی همراه قایق دلتنگی هایم از دریاچه ی یاد تو عبور کنم دلم می خواست رنگین کمان یاد تو آسمان دلم را زیبا کند و بارش عشق گونه ام را دریا... ای کاش ثانیه ها لبریز از حضور تو باشد کاش می شد فقط یک بار در کوچه های دلم قدم می گذاشتی و حجم دلتنگی هایم را می دیدی...

   نایت اسکین

ندای طبیعت

از این به بعد میخوام به ندای طبیعت بهتر گوش بدم، چند وقت پیش داشتم می رفتم خونه که توی راه یه پیرزنی که داشت مسیرو پیاده می رفت سوار کردم، موقع پیاده شدن کلی دعام کرد و در نهایت گفت مادر احتیاط کن، خیلی احتیاط کن. درو که بست از لحن گفتارش خنده ام گرفت پامو گذاشتم رو گاز و بلوارو که دور زدم: بووووووووووووووم  یه تصادف وحشتناک، خودم صدمه ندیدم (آدم با فرهنگیم کمربند می بندم) ولی ماشین عزیزم کلی اوف شد. هرکی میدیدش می گفت راننده زنده است؟ ترجیح میدادم دست و پای خودم بشکنه ولی ماشنه انقده خسارت نبینه. کلی خرج رو دستم گذاشته. تصمیم گرفتم بفروشمش به جاش یه پراید بخرم حداقل قطعاتش تو ایران تولید میشه و تو هر خیابونم یه تعمیرگاه واسش پیدا میشه، الان 20 روزی از تصادفم میگذره ولی هنوز بعضی از قطعاتش حتی تو نمایندگی هم گیرم نیومده.

ولی چه بفروشم چه نه اولین کاری که میکنم اینه که بیمه بدنه بگیرم. وای دیه  هم شده 126میلیون، یه اس ام اس واسم اومده: از وقتی دیه انقد شده وقتی میخوایم بریم بیرون دیگه کسی بهمون نمیگه مراقب خودت باش.!

از تو انتظار نداشتم...


از تو انتظار نداشتم منو تنها بذاری

بری و رو وعده های نقره ایت پا بذاری

 

توی شهری که پر از برجه و آسمونخراش

منو بین گرگا و غزیبه ها جا بذاری

 

از تو انتظار نداشتم دستمو رها کنی

من واست بمیرمو به دیگری نگا کنی

 

باورم نمیشه که من از خدا تو رو بخوام

تو واسه یکی دیگه شبا خدا خدا کنی

 

از تو انتظار نداشتم زیر حرفات بزنی

عینک نامهربونی روی چشمات بزنی

 

از تو انتظار نداشتم بسپریم دست خدا

بگی راه مادو تا از اولش بوده جدا

 

کشتی آرزوهام میون دریا مونده و

داره دنبالت میگرده دنبال یه ناخدا

 

از تو انتظار نداشتم بشی رام سرنوشت

منو بفرستی جهنم و خودت بری بهشت

 

همه ی مردم اینجا قصه مونو میدونن

آخر قصه ولی چقدر غم انگیز و زشت

 

از تو انتظار نداشتم که ازم دوری کنی

همه ی محبتا رو از رو مجبوری کنی

 

آخه کی خیال میکرد تو پادشاه قلب من

با من دیوونه ی عاشقت اینجوری کنی

 

از تو انتظار نداشتم که فراموشم کنی

مث شمعی عشقمو فوت کنی خاموشم کنی

 

هیچکی حدسشو نمی زد که تو جای خالیتو

مهمون سکوت و تنهایی آغوشم کنی

 

از تو انتظار نداشتم که بشی مثل همه

همیشه می گفتم از تو هرچی خوب بگم کمه

 

همه از فرشته بودن تو باخبر بودن

به همه گفته بودم خوبی تو زیادمه

 

از تو انتظار نداشتم منو ساده بشکنی

سنگ بی وفایی رو به قلب خستم بزنی

 

هیچکی جرأت نمی کرد اسممونو جدا بگه

به گوش آسمونم رسیده بود مال منی

 

از تو انتظار نداشتم که منو یادت بره

اون دوتا ستاره های روشنو یادت بره

 

از تو انتظار نداشتم خوشیامو خراب کنی

خونه ی طلایی آرزومو خراب کنی

 

از تو انتظار نداشتم ولی حالا که شده

این روزا داشتن انتظار یه چیز بیخوده

 

هرکسی سراغتو میگیره میگم دیگه نیست

جای من یکی دیگه تو قلبشه آخه مده

 

دیگه انتظاری از هیچکی تو دنیا ندارم

خودمم شاید یه روز خودم رو تنها بذارم



-دیروز بعد از مدت ها خودمو وزن کردم و یک رکورد جدید: 57k . هنوز تا 60K جا دارم. پس خیلی نگران نمیشم، ولی این یادم انداخت که خیلی وقته ورزش نکردم. این یک ماهه وقت نمیکردم موهامو شونه کنم چه برسه به ورزش. حالا یه ذره وقتم آزادتر شده پس باید یه برنامه بریزم، مثل همیشه شنا و رقص البت این بار می خوام ایروبیک در آب رو هم امتحان کنم. ولی خوشکل شدما تو یه مکان عمومی بودم که خودمو وزنیدم، کلی همه از اندامم تعریفیدن. خانما هم مرده ی تعریف شنیدن، کلی کیفیدم.

-از دیروز شروع کردم به خریدن عیدی هایی که باید بدم. فعلاً واسه زن داداش و آبجیم خرید کردم. فردا هم تولد باباجونه واسه کادو اونم پول دادم داداشی. وای چقده خرج و مخارجم بالا رفته، بقیه رو باید بزارم واسه برج بعد. من عیدی به هیشکی پول نمیدم، به نظرم یه عیدی کادو پیچ خیلی بیشتر حال میده.