من نوشت

این جمله توی ذهنم تداعی میشه:


                       "کَسم خداست کَس بیکسان"


ولی...

                       خدایا من تو رو ندارم یا شایدم تو رو کم دارم!


تو چی؟...

               

                      داری منو؟


خدایا با این چشمای گریونِ رو به آسمون به نظرت قشنگ میام؟!

                                         .

                                         .

                                         .

دلم میخواد یه روزی سرمو بلند کنم و با همه وجودم لبخند بزنم.


                    میشه اون روزو بیاری؟!

       

می خوام بهت نشون بدم میشه از اینم قشنگتر باشم. (با لبخندی به وسعت دنیا)


                    اگه بخوای...


                                     اگه اون روز بیاد...


                   "کَسم خداست کَس بیکسان"          


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد