از تو انتظار نداشتم...


از تو انتظار نداشتم منو تنها بذاری

بری و رو وعده های نقره ایت پا بذاری

 

توی شهری که پر از برجه و آسمونخراش

منو بین گرگا و غزیبه ها جا بذاری

 

از تو انتظار نداشتم دستمو رها کنی

من واست بمیرمو به دیگری نگا کنی

 

باورم نمیشه که من از خدا تو رو بخوام

تو واسه یکی دیگه شبا خدا خدا کنی

 

از تو انتظار نداشتم زیر حرفات بزنی

عینک نامهربونی روی چشمات بزنی

 

از تو انتظار نداشتم بسپریم دست خدا

بگی راه مادو تا از اولش بوده جدا

 

کشتی آرزوهام میون دریا مونده و

داره دنبالت میگرده دنبال یه ناخدا

 

از تو انتظار نداشتم بشی رام سرنوشت

منو بفرستی جهنم و خودت بری بهشت

 

همه ی مردم اینجا قصه مونو میدونن

آخر قصه ولی چقدر غم انگیز و زشت

 

از تو انتظار نداشتم که ازم دوری کنی

همه ی محبتا رو از رو مجبوری کنی

 

آخه کی خیال میکرد تو پادشاه قلب من

با من دیوونه ی عاشقت اینجوری کنی

 

از تو انتظار نداشتم که فراموشم کنی

مث شمعی عشقمو فوت کنی خاموشم کنی

 

هیچکی حدسشو نمی زد که تو جای خالیتو

مهمون سکوت و تنهایی آغوشم کنی

 

از تو انتظار نداشتم که بشی مثل همه

همیشه می گفتم از تو هرچی خوب بگم کمه

 

همه از فرشته بودن تو باخبر بودن

به همه گفته بودم خوبی تو زیادمه

 

از تو انتظار نداشتم منو ساده بشکنی

سنگ بی وفایی رو به قلب خستم بزنی

 

هیچکی جرأت نمی کرد اسممونو جدا بگه

به گوش آسمونم رسیده بود مال منی

 

از تو انتظار نداشتم که منو یادت بره

اون دوتا ستاره های روشنو یادت بره

 

از تو انتظار نداشتم خوشیامو خراب کنی

خونه ی طلایی آرزومو خراب کنی

 

از تو انتظار نداشتم ولی حالا که شده

این روزا داشتن انتظار یه چیز بیخوده

 

هرکسی سراغتو میگیره میگم دیگه نیست

جای من یکی دیگه تو قلبشه آخه مده

 

دیگه انتظاری از هیچکی تو دنیا ندارم

خودمم شاید یه روز خودم رو تنها بذارم


نظرات 1 + ارسال نظر
ali یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 ب.ظ http://www.jadoye-eshgh66.blogfa.com

درباره : اوست آن خدایی که پس از این که کاملا ناامید شده‌اید، باران را نازل می‌کند و رحمتش را می‌گستراند.
. سلام من آپم خوشحال میشم قدم رنجه بفرمائید وکلبه تاریک مارا منور بفرمائید [نیشخند]راستی وقتی میایید بعدازشام بیایید آخه ملت تحریمه یه سفره هم که بخوام بندازیم دسته کم از30تومن دیگه کمتر نمیشه اما چای ومیوه وشیرینی در خدمتیم[نیشخند]راستی خدابدنده چی شده آپت مزه غمناکی میده؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد