-دیروز بعد از مدت ها خودمو وزن کردم و یک رکورد جدید: 57k . هنوز تا 60K جا دارم. پس خیلی نگران نمیشم، ولی این یادم انداخت که خیلی وقته ورزش نکردم. این یک ماهه وقت نمیکردم موهامو شونه کنم چه برسه به ورزش. حالا یه ذره وقتم آزادتر شده پس باید یه برنامه بریزم، مثل همیشه شنا و رقص البت این بار می خوام ایروبیک در آب رو هم امتحان کنم. ولی خوشکل شدما تو یه مکان عمومی بودم که خودمو وزنیدم، کلی همه از اندامم تعریفیدن. خانما هم مرده ی تعریف شنیدن، کلی کیفیدم.

-از دیروز شروع کردم به خریدن عیدی هایی که باید بدم. فعلاً واسه زن داداش و آبجیم خرید کردم. فردا هم تولد باباجونه واسه کادو اونم پول دادم داداشی. وای چقده خرج و مخارجم بالا رفته، بقیه رو باید بزارم واسه برج بعد. من عیدی به هیشکی پول نمیدم، به نظرم یه عیدی کادو پیچ خیلی بیشتر حال میده.

نظرات 1 + ارسال نظر
ali شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ب.ظ http://www.jadoye-eshgh66.blogfa.com

سلام خوبی؟کاشکی گاهی وقتا خدا از پشت اون ابر ها میومد بیرون

و گوشم رو محکم می گرفت و داد می زد که

آهـــــــــــــــــای !!!

بگیر بشین سر جات اینقده غر نزن…. همینه که هست !
راستی منتظرتم

بعد یک چشمک می زد و آروم توی گوشم می گفت

همه چی درست میشه.!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد