ای عشق...

ای عشق به شوق تو گذر می کنم از خویش

تو قاف قرار من و من عین عبورم


قاف.الف

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:39 ب.ظ http://www.bagheri6298.blogfa.com

سلام

چقدر قشنگ بود

محمد شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:51 ب.ظ http://www.bagheri6298.blogfa.com

سلام
وممنون از شما

واقعا دوست داشتن یعنی همین...................

عاشقی یعنی اسیر دل شدن ،با هزاران درد و غم یک دل شدن

موفق باشید

زهره یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ق.ظ

ای عشق مدد کن که به سامان برسم
چون مزرعه تشنه به دریا برسم
یا من برسم به دریا یا یار به من
یا هر دو بمیریم و به پایان برسیم

[ بدون نام ] یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ب.ظ

من مهربان ندارم بامن مهربان باش تو که خوب خوبی بامن مهربان باش چرا تو مهربان نمیشی نمیشی کاش کمی با من مهربان تر بودی تا شاید ...................اما با همه که مرا دوست نداری تورا دوست دارم تا لحظه ای که جان در تن دارم
دوستت دارماز صمیم قلب
تو مرا دوست نداشته باش مشکلی نیست همان که با من حرف میزنی برای من کافی ایست واز شما تشکر میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد