عروسی، جت اسکی، کنسرت مازیار فلاحی

الان که داشتم فکر میکردم دیدم 3تا شنبۀ پشت همو این ماه نیومدم سر کار.

اولین شنبه: عروسی داداشم بود کٍللللللللل. وای کفش نو و پاشنه بلند کلیَم برقصی: تا آخر هفته انگشتای پام سر بودن. خدا رو شکر که دیگه خواهر و برادر مجرد ندارم.


دومین شنبه: البته تعطیل بود ولی کافی نت باز بود دادم دست شاگردا خودم رفتم جنوب: جت اسکی عشق و حال هوووووووووووو . آب دریا چقده شوره تازه عینک شنامو نبرده بودم کلی رفت تو چشام.


شنبه سوم: مجید زنگ زده میگه کنسرت مازیار فلاحی میای بریم . من: اگه بیام باید با هواپیما برگردم (آخر شیرازی بودن) اِیییییییی وَل به مازیار خوش صدا و خوش اخلاق، ناز نفسش. پس فرداش با هواپیما برگشتم. تا سر مهماندار متن خوش آمدش رو به فارسی و انگلیسی تموم کرد گفتش تا دقایقی دیگر در فرودگاه شیراز خواهیم بود لطفاً کمربنداتونو ببندید، وقت نشد یه چرت بزنیم.



نظرات 1 + ارسال نظر
شبگرد یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:47 ب.ظ http://khateratekhane.blogsky.com

عروسی جت اسکی و کنسرت مازیار فلاحی
اولش قبل خوندن متن میگفتم خدایا این بنده خدا چجوری میخواد این واژه های بی ربط رو به هم بند کنه و به هم برسونه
ولی آخرش دیدم نه این کاره این
تو کارتون واردین

منم یه چرت و پرت هایی مینویسم تو وبلاگم
بیایین ببینین من چجوری میتونم سر هم کنم چرت و پرت هامو
منتظرتونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد